Καταγγελίες
Η κύρια αποστολή του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης είναι η παραλαβή και η εξέταση καταγγελιών για προβλήματα κακοδιοίκησης που προκαλούν οι υπηρεσίες του Δήμου, προκειμένου να επιτευχθεί η διαμεσολαβητική επίλυσή τους. Οι καταγγελίες στον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης θα μπορούν να υποβληθούν με τέσσερις τρόπους:
- Φυσική υποβολή
Υποβολή έγγραφης καταγγελίας σε γραπτή μορφή με εμφάνιση του θιγόμενου στο Γραφείο του Συμπαραστάτη ή στο πρωτόκολλο του Δήμου Αθηναίων. Την καταγγελία μπορεί να υποβάλλει και νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος του θιγόμενου.
Ώρες: 9.00-15.00
- Υποβολή μέσω fax
Μπορείτε επίσης να στείλετε το συνημμένο εδώ Έντυπο Υποβολής Καταγγελίας στο fax: (ανενεργό μεχρι την ανανέωση της θητείας)
Αυτό συνεπάγεται επικοινωνία με τον καταγγέλλοντα τηλεφωνικά για την επιβεβαίωση της ταυτότητάς του και την ενημέρωσή του για τον αριθμό πρωτοκόλλου.
- Τηλεφωνική υποβολή
Για τηλεφωνική καταγγελία μπορείτε να μας καλέσετε στο: (ανενεργό μεχρι την ανανέωση της θητείας) .
Ώρες: 9.00-15.00
Η καταγγελία σας καταγράφεται από τον/την συνάδελφο που επικοινώνησατε στο Έγγραφο Υποβολής καταγγελίας.
- Διαδικτυακή υποβολή
Μπορείτε να υποβάλλετε την καταγγελία σας μέσα από τον διαδικτυακό τόπο, συμπληρώνοντας τα πεδία που υπάρχουν ΕΔΩ.
Συμβουλευθείτε τις πληροφορίες της ιστοσελίδας, ώστε να υποβάλλετε μια παραδεκτή και βάσιμη καταγγελία.
Bρείτε εδώ και συμπληρώστε το Έντυπο Υποβολής Καταγγελίας:
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ.PDF | 78.49 KB |
ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ.DOC | 37 KB |