Η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ), στο πλαίσιο στρατηγικής του Δημάρχου Αθηναίων κ. Νικήτα Κακλαμάνη για την καθιέρωση της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού για όλη τη διάρκεια του έτους και προσδίδοντας μεγάλη βαρύτητα στην τουριστική ανάπτυξη και προβολή της πόλης, προχώρησε σε συνεργασία με την TripAdvisor, την μεγαλύτερη και πιο δημοφιλή διαδικτυακή κοινότητα σχετικά με τα ταξίδια και τον τουρισμό.
Η ΕΤΟΑΑ, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις των χρηστών του διαδικτύου και την ολοένα αυξανόμενη ανάγκη τους για πραγματικές συμβουλές άλλων επισκεπτών, μέσω βιωματικών εμπειριών από κάθε προορισμό, προβάλλει το περιεχόμενο των σχολίων του www.tripadvisor.com σε ειδική ενότητα της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας της Αθήνας www.breathtakingathens.com.
Η TripAdvisor προσελκύει 25 εκ. επισκέπτες, έχει περισσότερα από 15 εκ. μέλη και φιλοξενεί πάνω από 30 εκ. γνώμες και κριτικές για αξιοθέατα, καθώς και για 500.000 ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κόσμο. Ήδη, στο διαδικτυακό τόπο περιλαμβάνονται σχόλια για περισσότερα από 300 ξενοδοχεία της Αθήνας.
Μέσα από τη συνεργασία με την TripΑdvisor, η ΕΤΟΑΑ επιδιώκει την προβολή του ποιοτικού ξενοδοχειακού δυναμικού της πόλης, καθώς και συγκεκριμένων στοιχείων του τουριστικού προϊόντος της, τα οποία αποτελούν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα (πρόσβαση στη θάλασσα, σύγχρονα μουσεία, εναλλακτικές δραστηριότητες, κοντινοί προορισμοί κλπ.).
Η συνεργασία της Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων με την JOOBILI.COM πριν δύο μήνες και η έναρξη της επίσημης συνεργασίας με την TRIPADVISOR.COM σηματοδοτούν το ξεκίνημα ενός συστηματικού και στοχευμένου προγράμματος προβολής και προώθησης της Αθήνας σε επιλεγμένες αγορές και ομάδες δυνητικών επισκεπτών, ενισχύοντας σημαντικά την προβολή της σύγχρονης και εναλλακτικής εικόνας της πόλης στο εξωτερικό με την αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων marketing και νέων μέσων επικοινωνίας.