λήψης (3)

Ο Δήμος Αθηναίων  ενισχύει  την ψηφιακή στρατηγική του και βελτιώνει σημαντικά την επικοινωνία και, κυρίως, την εξυπηρέτηση των πολιτών, με τη βοήθεια της «Νovoville». Της ηλεκτρονικής πλατφόρμας καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης δήμου-δημότη που αναβαθμίζεται  τους τελευταίους μήνες προς όφελος των Αθηναίων.

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής κινητών τηλεφώνων και της ιστοσελίδας του Δήμου, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή ο επισκέπτης της Αθήνας έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android, είτε μέσω της Web εφαρμογής στην ιστοσελίδα του δήμου Αθηναίων. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

·         Επιλογή τοποθεσίας

·         Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

·         Προσθήκη φωτογραφίας

·         Αποστολή του αιτήματος στο δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου Αθηναίων, ενώ ο δημότης λαμβάνει ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Με τον τρόπο αυτό, οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει «ζωντανή» ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο. Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται για όλες τις εκδηλώσεις και για σημαντικά νέα και ανακοινώσεις του Δήμου.

«Τα παράπονα σας στον Δήμαρχο. Έχουμε μία εφαρμογή που ονομάζεται Novoville, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε όλοι στα κινητά σας. Καταγράφετε τα προβλήματα, τα φωτογραφίζετε, μας τα στέλνετε. Κι εμείς με τη σειρά μας  προσπαθούμε να ανταποκριθούμε όσο γίνεται πιο γρήγορα, όσο γίνεται πιο άμεσα. Βοηθήστε μας για να αλλάξουμε την πόλη» είναι το μήνυμα του Κώστα Μπακογιάννη στις Αθηναίες και τους Αθηναίους.

Δείτε το μήνυμα του Δημάρχου ΕΔΩ

Παράλληλα με την υπηρεσία Novoville οι δημότες μπορούν να απευθύνονται για όλα αυτά τα θέματα στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1595 αλλά και στο 210-5277000, επί 24ωρου βάσεως καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου.


 

Ημερομηνία: 
Πεμ, 06/02/2020 - 19:30

    Όροι Χρήσης

    Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ιστότοπου "cityofathens.gr" οφείλει, πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων, να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τους όρους χρήσης.

    Περισσότερα

    Επικοινωνία

    Δημαρχιακό Μέγαρο
    Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), Τ.Κ. 10552

    Δημαρχείο
    Λιοσίων 22, Τ.Κ. 10438
    Τηλ. 1595 (χρέωση ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας)
    Τηλ.  
    210 5287800

    Περισσότερα

    Σύνδεσμοι

    Αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους σε φορείς του δήμου Αθηναίων και της πολιτείας.



    Περισσότερα

    Χάρτης Ιστότοπου

      Ροές RSS

    Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


    Χάρτης Ιστού
    Η κατασκευή του Ιστοτόπου έγινε με απόφαση Δημάρχου, από ομάδα εργασίας εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων και την Δημοτική Επιχείρηση ΔΑΕΜ χωρίς επιπλέον αμοιβή και κόστος, κάνοντας χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού.