MΗΤΡΩΟ ΠΟΛΙΤΩΝ

Τη δυνατότητα στους πολίτες να μπορούν απλά και εύκολα, απ΄ όπου βρίσκονται να δηλώσουν ως τις 31 Μαρτίου τα πραγματικά τετραγωνικά μέτρα των ακινήτων τους γλυτώνοντας πρόστιμα και αναδρομικές χρηματικές αξιώσεις τελών και δημοτικών φόρων χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν καμία υπηρεσία, δίνει πλέον ο Δήμος Αθηναίων.

Με τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες (https://eservices.cityofathens.gr/login) που λειτουργεί εδώ και λίγες ημέρες οι πολίτες έχουν πλέον αυτή την απλή και λειτουργική λύση σε ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Η πρώτη υπηρεσία που κάνει ποδαρικό στη πλατφόρμα αυτή είναι η αίτηση για διόρθωση τετραγωνικών μέτρων ακινήτου σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο Ν4647/2019.

Με λίγα «κλικ» και «ανεβάζοντας» σκαναρισμένα ή σε φωτογραφία τα απαραίτητα δικαιολογητικά, οι πολίτες θα μπορούν ακόμα από το σπίτι τους να διορθώσουν τα τετραγωνικά μέτρα που έχουν δηλώσει. Η  επιλογή που προσφέρεται μέσω της νέας αυτής ψηφιακής υπηρεσίας γλιτώνει τους πολίτες από αναμονή σε πολύωρες ουρές καθώς καθημερινά συρρέουν στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων περίπου 100 ιδιοκτήτες ακινήτων για να τακτοποιήσουν τις διαφορές στα ακίνητά τους.

Η ρύθμιση αφορά όσους ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν δηλώσει λανθασμένα τα τετραγωνικά μέτρα των ιδιοκτησιών τους στο Δήμο, όσους τακτοποίησαν ημιυπαίθριους χώρους και αυθαίρετα κτίσματα καθώς και όσους δεν έχουν δηλώσει καθόλου ολόκληρα ακίνητα και ισχύει μέχρι τις 31 Μαρτίου 2020.

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για αυτούς που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά χωρίς να επισκεφτούν τις υπηρεσίες του Δήμου, κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους.

Η πλατφόρμα αυτή που αναπτύχθηκε από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων, θα αποτελεί το «ψηφιακό αποθετήριο» του πολίτη για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές του με τον Δήμο. Μέσω της πλατφόρμας θα μπορεί να κάνει αίτηση για  νέα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, να ανατρέξει και να τυπώσει όσες φορές θέλει όποια πιστοποιητικά και βεβαιώσεις έχει εκδώσει ψηφιακά. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα και η ταυτοποίηση για την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών θα γίνεται μέσω των κωδικών taxisnet του κάθε πολίτη, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές του με τον Δήμο.

«Ολόκληρη η φιλοσοφία λειτουργίας του δήμου αλλάζει. Αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες για να έρθουν όλες οι υπηρεσίες μας πιο κοντά στους Αθηναίους, δίπλα τους. Όχι απέναντί τους. Αυτή η πλατφόρμα αποτελεί ένα από τα βήματα που κάνουμε για να μειώσουμε τη γραφειοκρατία. Να δημιουργήσουμε έναν δήμο φιλικό, συνεργάσιμο» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Ημερομηνία: 
Δευ, 17/02/2020 - 11:30

    Όροι Χρήσης

    Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ιστότοπου "cityofathens.gr" οφείλει, πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων, να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τους όρους χρήσης.

    Περισσότερα

    Επικοινωνία

    Δημαρχιακό Μέγαρο
    Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), Τ.Κ. 10552

    Δημαρχείο
    Λιοσίων 22, Τ.Κ. 10438
    Τηλ. 1595 (χρέωση ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας)
    Τηλ.  
    210 5287800

    Περισσότερα

    Σύνδεσμοι

    Αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους σε φορείς του δήμου Αθηναίων και της πολιτείας.



    Περισσότερα

    Χάρτης Ιστότοπου

      Ροές RSS

    Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


    Χάρτης Ιστού
    Η κατασκευή του Ιστοτόπου έγινε με απόφαση Δημάρχου, από ομάδα εργασίας εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων και την Δημοτική Επιχείρηση ΔΑΕΜ χωρίς επιπλέον αμοιβή και κόστος, κάνοντας χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού.