digital

Ένα ακόμα ψηφιακό εργαλείο που διευκολύνει την καθημερινότητα χιλιάδων επιχειρηματιών της Αθήνας οι οποίοι δοκιμάζονται σκληρά από την πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνει ο τόπος, παρέχει από αυτή την εβδομάδα ο Δήμος Αθηναίων.

Όλοι οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις που έχουν διακόψει την δραστηριότητά τους υποχρεωτικά λόγω της πανδημίας του κορωνοϊου έχουν πλέον την δυνατότητα να αιτηθούν στον Δήμο Αθηναίων την απαλλαγή τους από τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού εύκολα, γρήγορα και όπου βρίσκονται, από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή.

Μέσα από την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις (https://eservices.cityofathens.gr/ ) που λειτουργεί εδώ και σχεδόν δύο μήνες προσφέροντας διάφορες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι ενδιαφερόμενοι αποφεύγουν να επισκεφθούν γραφεία κι υπηρεσίες μειώνοντας την έκθεσή τους στον κίνδυνο του κορωνοϊου και την συνολικότερη ταλαιπωρία τους.

Η διαδικασία απαιτεί την χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» οι δικαιούχοι έχουν την δυνατότητα να αιτηθούν την απαλλαγή τους από τα ανταποδοτικά τέλη για όσο διάστημα διαρκεί η υποχρεωτική αναστολή της λειτουργίας τους λόγω των έκτακτων μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του COVID-19.

Με την είσοδο στην πλατφόρμα οι δικαιούχοι επιλέγουν την αίτηση για “Απαλλαγή τελών καθαριότητας και φωτισμού”. Το σύστημα μετά από αυτόματο έλεγχο και διασταύρωση ελέγχει τους ΚΑΔ δραστηριότητας και αν ανήκουν σε αυτούς που προβλέπονται από τις ΠΝΠ τους επιτρέπει να προχωρήσουν στην αίτηση αφού συμπληρώσουν και τον αριθμό μετρητή ρεύματος ώστε να ενημερωθεί στη συνέχεια ο αντίστοιχος πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας και να υπάρξει η απαλλαγή στους επόμενους λογαριασμούς.

Η ηλεκτρονική αυτή αίτηση αναπτύχθηκε μετά την αντίστοιχη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων που προβλέπει σειρά ευνοϊκών μέτρων για την ανακούφιση των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που πλήττονται αυτό τον καιρό και αναμένεται να εξυπηρετήσει πάνω από 100.000 επαγγελματίες και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός των ορίων του Δήμου Αθηναίων.

«Προχωράμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, σε κάθε διαδικασία που θα ανακουφίσει όλους εκείνους που πλήττονται οικονομικά από αυτήν την υγειονομική κρίση. Παράλληλα, αξιοποιούμε τις δυνατότητές μας να αναπτύξουμε εφαρμογές και υπηρεσίες που και μετά την κρίση, θα αποτελέσουν τη ψηφιακή προίκα του δήμου μας και θα αποτελούν βασικό εργαλείο εξυπηρέτησης των πολιτών αλλά και όπλο κατά της γραφειοκρατίας" τονίζει ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία αποτελεί μία ακόμη προσθήκη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται συνεχώς από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων.

Ημερομηνία: 
Τρι, 07/04/2020 - 10:20

    Όροι Χρήσης

    Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ιστότοπου "cityofathens.gr" οφείλει, πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων, να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τους όρους χρήσης.

    Περισσότερα

    Επικοινωνία

    Δημαρχιακό Μέγαρο
    Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), Τ.Κ. 10552

    Δημαρχείο
    Λιοσίων 22, Τ.Κ. 10438
    Τηλ. 1595 (χρέωση ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας)
    Τηλ.  
    210 5287800

    Περισσότερα

    Σύνδεσμοι

    Αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους σε φορείς του δήμου Αθηναίων και της πολιτείας.



    Περισσότερα

    Χάρτης Ιστότοπου

      Ροές RSS

    Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


    Χάρτης Ιστού
    Η κατασκευή του Ιστοτόπου έγινε με απόφαση Δημάρχου, από ομάδα εργασίας εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων και την Δημοτική Επιχείρηση ΔΑΕΜ χωρίς επιπλέον αμοιβή και κόστος, κάνοντας χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού.