13-10-2020: ''Ραντεβού και επικοινωνία οφειλετών με το Τμήμα Εσόδων της Διεύθυνσης Οικονομικών, κατά το διάστημα ισχύος των εκτάκτων μέτρων λόγω της πανδημίας του COVID-19''
Σας ενημερώνουμε ότι, δεδομένης της ανάγκης ελεγχόμενης λειτουργίας των οργανικών μονάδων του Δήμου Αθηναίων και περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, παρέχονται στους πολίτες που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν από το Τμήμα Εσόδων της Δ/νσης Οικονομικών, οι ως κάτωθι δυνατότητες, βάσει της υπ' αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20-09-2020 εγκυκλίου του Υπ. Εσωτερικών:
- Προγραμματισμός Ραντεβού μέσω της πλατφόρμας rantevou.cityofathens.gr με τη χρήση των κωδικών TAXISNET των ενδιαφερομένων.
- Προγραμματισμός Ραντεβού μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας του 1595.
- Έκδοση Κατάστασης Ανεξόφλητων Οφειλών, μέσω της σύνδεσης https://eservices.cityofathens.gr/login
- Επικοινωνία με το Τμήμα Εσόδων της Διεύθυνσης Οικονομικών, ως κάτωθι:
Τομέας |
|
Τηλέφωνα επικοινωνίας |
Ηλεκτρονικές Πληρωμές |
210 52.77.346, 210 52.77.348 |
|
Κοινόχρηστοι Χώροι |
210 52.77.332-3 |
|
Κλήσεις ΚΟΚ |
210 52.77.365, 210 52.77.251, 210 52.77.217, 210 52.77.278 |
|
Ανταποδοτικά Τέλη (Μόνο Ταμείο) |
210 52.77.331 |
|
Μισθώματα |
210 52.77.312 |
|
Πολεοδομικά-Αποχέτευση |
210 52.77.307 |
|
Επισιτιστικά |
210 52.77.330 |
|
Αναγκαστικά Μέτρα |
210 52.77.337-8 |
Ημερομηνία:
Τρι, 13/10/2020 - 09:20