PHOTO1(32)

Στο πλευρό του ευάλωτου πληθυσμού της πόλης στέκεται ο Δήμος Αθηναίων υλοποιώντας πολύπλευρες δράσεις για την υλική και ψυχοκοινωνική υποστήριξή του. Σε συνέχεια της επιτυχίας των προγραμμάτων που δημιούργησε πέρσι το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.) για τη στήριξη νοικοκυριών που υπέστησαν σημαντική απώλεια εισοδήματος εξαιτίας των πρωτόγνωρων συνθηκών που δημιούργησε ο κορωνοϊός, το Κ.Υ.Α.Δ.Α. στηρίζει ξανά 340 νοικοκυριά της Αθήνας που «χτυπήθηκαν» από την πανδημία, με ένα νέο δεκάμηνο πρόγραμμα στήριξης, σε συνεργασία με το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής και τη Lidl Ελλάς.

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος οι 340 οικογένειες θα λαμβάνουν ανά δεκαπενθήμερο πακέτα τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης (προϊόντων ατομικής υγιεινής, οικιακής καθαριότητας, χαρτικών κ.λπ.), καθώς και ψυχοκοινωνική στήριξη από τους επιστήμονες του Κ.Υ.Α.Δ.Α. (κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους), που «τρέχουν» το πρόγραμμα.

«Ήδη από το περσινό καλοκαίρι επιδείξαμε ταχύτατα αντανακλαστικά και δημιουργήσαμε τα δύο πρώτα προγράμματα στήριξης των οικογενειών που είδαν τη ζωή τους και την οικονομική τους κατάσταση να αλλάζει εξαιτίας της πανδημίας. Η περσινή εμπειρία μάς έδειξε τον δρόμο και απέδειξε την αναγκαιότητα στήριξης αυτών των οικογενειών, πολύ πριν η απώλεια εισοδήματος αποτυπωθεί στο εκκαθαριστικό τους σημείωμα», τονίζει ο πρόεδρος του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων, κ. Γρηγόρης Λέων.

Το πρόγραμμα έρχεται να προστεθεί στο ευρύτατο πλέγμα παροχών και υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων για τις ευάλωτες ομάδες της πόλης μας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν τα εξής δικαιολογητικά:

1) Εκκαθαριστικό φορολογικού έτους 2020 και Ε9

2) Πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

3) ΑΜΚΑ για όλα τα μέλη της οικογένειας

4) Αστυνομική ταυτότητα αιτούντος ή Διαβατήρια και Άδειες Διαμονής για όλα τα μέλη της οικογένειας

5) Κάρτα ανεργίας (εφόσον υπάρχει)

6) Μισθωτήριο συμβόλαιο αν το σπίτι ενοικιάζεται ή Λογαριασμό ΔΕΚΟ (στο όνομα του αιτούντος) ή Ε1 σε περίπτωση φιλοξενίας

7) Έγγραφα που να πιστοποιούν την καταγγελία ή την αναστολή σύμβασης εργασίας.

Οι αιτήσεις θα υποβληθούν ηλεκτρονικά προς αποφυγή του συνωστισμού και των μετακινήσεων λόγω κορωνοϊού, στο e-mail [email protected] , από 22 Ιουλίου 2021 έως 29 Ιουλίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 210-5246515 (εσωτερικό 2).

Ημερομηνία: 
Τετ, 21/07/2021 - 12:00

    Όροι Χρήσης

    Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ιστότοπου "cityofathens.gr" οφείλει, πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων, να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τους όρους χρήσης.

    Περισσότερα

    Επικοινωνία

    Δημαρχιακό Μέγαρο
    Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), Τ.Κ. 10552

    Δημαρχείο
    Λιοσίων 22, Τ.Κ. 10438
    Τηλ. 1595 (χρέωση ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας)
    Τηλ.  
    210 5287800

    Περισσότερα

    Σύνδεσμοι

    Αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους σε φορείς του δήμου Αθηναίων και της πολιτείας.



    Περισσότερα

    Χάρτης Ιστότοπου

      Ροές RSS

    Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


    Χάρτης Ιστού
    Η κατασκευή του Ιστοτόπου έγινε με απόφαση Δημάρχου, από ομάδα εργασίας εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων και την Δημοτική Επιχείρηση ΔΑΕΜ χωρίς επιπλέον αμοιβή και κόστος, κάνοντας χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού.