Οι τέχνες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτισμικής ταυτότητας της Αθήνας και μέρος της καθημερινότητας των κατοίκων της. Η Δημοτική Αρχή ακολουθεί μια νέα στρατηγική που προβλέπει σειρά δράσεων, ώστε η πρωτεύουσα να αναδεικνύει σε καθημερινή βάση όχι μόνο την κληρονομιά του παρελθόντος της, αλλά και του σήμερα. Σε αυτό το πλαίσιο ο Δήμος Αθηναίων και το Athens Culture Net του Δήμου στηρίζουν την καμπάνια της εταιρείας Interbus AE με τίτλο «Η Τέχνη στο δρόμο, ας επισκεφθούμε τα μουσεία», μέσω της οποίας αναδεικνύονται οι πολιτισμικοί θησαυροί που φιλοξενουνται στα μουσεία της πόλης μας.
Οι εξωτερικές επιφάνειες των αστικών λεωφορείων “ντύνονται” με απεικονίσεις κορυφαίων έργων τέχνης, απευθύνοντας κάλεσμα σε όλους να επισκεφθούν χώρους και φορείς της πόλης που αναδεικνύουν όλες τις πτυχές των Τεχνών και του πολιτισμού. Οι πίσω όψεις 30 αστικών λεωφορείων που διασχίζουν τις κεντρικές οδικές αρτηρίες του λεκανοπεδίου μεταφέροντας καθημερινά χιλιάδες επιβάτες, μετατράπηκαν σε ζωντανούς καμβάδες για να φιλοξενήσουν μοναδικά αρχαιολογικά ευρήματα και εξαίσια εικαστικά έργα.
Πρόκειται για σπουδαία εκθέματα που κατέχουν περίοπτη θέση σε πέντε από τα πιο αξιόλογα μουσεία της Αθήνας – Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Μουσείο Μπενάκη, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Μουσείο Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, Δημοτική Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων – και αποτέλεσαν τη δημιουργική «πρώτη ύλη» για να «ντυθεί» αυτή η ξεχωριστή δράση και να αξιοποιηθεί πλήρως η δυναμική της προβολής πολλαπλών πολιτιστικών θησαυρών στα κινούμενα διαφημιστικά μέσα.
Η δίγλωσση καμπάνια (ελληνικά και αγγλικά) εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα της προβολής στα κινούμενα μέσα, όπως την πανοραμική ορατότητα και τις μεγάλων διαστάσεων επιφάνειες, τα οποία, σε συνδυασμό με τη διαρκή κινητικότητα και την ευρεία γεωγραφική κάλυψη, διασφαλίζουν τη δημιουργία μιας ανεξίτηλης εικόνας στη συνείδηση του κοινού.
Καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας ο Δήμος Αθηναίων στήριξε έμπρακτα τον πολιτισμό και τους καλλιτέχνες. Υλοποιώντας το τριετές πρόγραμμα για τον πολιτισμό ενεργοποιήθηκαν νέοι χώροι για τον πολιτισμό, ειδικά στις γειτονιές εκτός κέντρου, ενώ παραχωρήθηκε στέγη στους καλλιτέχνες για ένα ακόμη καλοκαίρι.
Η ανάγκη για στήριξη και προώθηση του πολιτισμού που τόσο υπέφερε λόγω της πανδημίας ήταν άμεση. Η καμπάνια αυτή είναι ακόμη ένας κρίκος στην αλυσίδα αλληλεγγύης για την στήριξη του πολιτισμού και των καλλιτεχνών. Δημιουργήθηκε με στόχο την προτροπή των πολιτών αλλά και των επισκεπτών της πόλης να επισκεφθούν και πάλι τα μουσεία της Αθήνας.
Το Athens Culture Net του Δήμου Αθηναίων αξιοποιώντας την δικτύωση του με πολιτιστικούς φορείς και οργανισμούς της πόλης, ιδιωτικούς και δημόσιους, ανέλαβε το συντονισμό και την επικοινωνία για την υλοποίηση της καμπάνιας σε συνεργασία με την Interbus.