anoixtipoli

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, ΤΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΕΔΙΟ

Στην εποχή του τρίτου μνημονίου, που οδηγεί στη μαζική φτωχοποίηση της κοινωνίας και την υποκατάσταση της δημοκρατίας από το κράτος έκτακτης ανάγκης, επιδιώκουμε να βαδίσουμε με συνολικό εναλλακτικό σχέδιο στη βάση 4 κατευθύνσεων

·Κριτική στην εφαρμοζόμενη πολιτική στην τοπική αυτοδιοίκηση και το δήμο Αθηναίων

·Συμβολή στην οργάνωση, μαζικοποίηση και πολιτικοποίηση των κοινωνικών αντιστάσεων. Αναγωγή του αναγκαίου μερικού στο γενικό που το επικαθορίζει

·Συγκρότηση της εναλλακτικής μας πρότασης για το δήμο Αθηναίων

·Σύνδεση της ανάγκης ανατροπής της κυβερνητικής πολιτικής και της κυβέρνησης, με την ανατροπή των σημερινών μνημονιακών πλειοψηφιών στο δήμο.

Α. Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ

Ο Καλλικράτης άνοιξε την πόρτα και αποτέλεσε ένα πρώτο όχημα για τη μνημονιακή πολιτική, αλλά και ο ίδιος παραβιάστηκε συστηματικά τόσο ως προς τους πόρους που θεσμοθετεί όσο και ως προς τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Οι πόροι των δήμων παρακρατούνται κατά παράβαση του νόμου καταχρηστικά και έχουν μειωθεί κατά 60% τα τελευταία 3 χρόνια. Ως εκ τούτου, οι δήμοι αδυνατούν να χρηματοδοτήσουν βασικές κοινωνικές υπηρεσίες όπως : βρεφονηπιακοί σταθμοί, συντήρηση – θέρμανση σχολείων, μεταφορά μαθητών, πρόγραμμα «βοήθεια στο σπίτι», δημοτικά ιατρεία, ΚΑΠΗ, κοινωνικά επιδόματα, δαπάνες για τη σίτιση και τη στέγαση μεγάλου αριθμού δημοτών. Οι εργαζόμενοι απολύονται και οι υπηρεσίες αποψιλώνονται. Οι δήμοι μετά βίας καλύπτουν τις λειτουργικές τους ανάγκες.

Παρά το ότι η Αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα είναι η λιγότερο χρεωμένη στην Ευρώπη των 27 (δεύτερη από το τέλος) και υποβάλλεται σε σωρεία ελέγχων νομιμότητας, υφίσταται βάναυση κατάργηση της αυτονομίας της με την εφαρμογή του Παρατηρητηρίου για τον έλεγχο των δαπανών, που ουσιαστικά καταργεί το Αυτοδιοίκητο των αποκεντρωμένων τοπικών κυβερνήσεων.

Στους δήμους δοκιμάζονται όλες οι νέες εργασιακές σχέσεις, οι οποίες εξαθλιώνουν την εργασία : ενοικιαζόμενοι εργαζόμενοι σε ΜΚΟ, κατ’ ευφημισμόν συνεταιρισμοί, δίμηνες και πεντάμηνες συμβάσεις για την ανακύκλωση της ανεργίας. Χιλιάδες συμβασιούχοι έχουν απολυθεί και η επίθεση προχωρά στους εργαζόμενους αορίστου χρόνου.

Στόχος όλων των παραπάνω είναι να καταργηθεί το αποκεντρωμένο κοινωνικό κράτος, οι κοινωνικές υπηρεσίες και να δημιουργηθεί ένα ευάλωτο εργατικό δυναμικό, ώστε το ιδιωτικό κεφάλαιο να αναλάβει λειτουργίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με μοναδικό σκοπό το κέρδος. Τις ακριβές αυτές υπηρεσίες δεν θα μπορεί να πληρώσει η μεγάλη πλειοψηφία των δημοτών. Στη διαλυτική στρατηγική της τρικομματικής κυβέρνησης εντάσσεται η διείσδυση γερμανικών κεφαλαίων στην Ελλάδα, όπως αποδεικνύουν η Ελληνογερμανική Συνέλευση και η παρουσία του Φούχτελ επί ένα χρόνο στη χώρα μας.

Παρά το ότι ο μεγαλύτερος αριθμός των δημοτικών πλειοψηφιών δεν είχε εκλεγεί με αντιμνημονιακά ψηφοδέλτια - στην ΚΕΔΕ (Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας) και στις ΠΕΔ (Περιφερειακές Ενώσεις Δήμων) κυριαρχούσαν δυνάμεις προσκείμενες στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, με τη ΔΗΜΑΡ χωρίς ενιαία στάση - η κρίση έφερε κι εδώ ανατροπές. Έγιναν πολιτικές μετατοπίσεις και δημιουργήθηκαν ρήγματα με μοχλό τις παρεμβάσεις των ελάχιστων δυνάμεων της ριζοσπαστικής αριστεράς, οι οποίες πολλαπλασιάστηκαν, και τους αγώνες των εργαζομένων που έδωσε πανελλαδικά η ΠΟΕ-ΟΤΑ.

Οι κινητοποιήσεις στους δήμους ξεκίνησαν από τις τελευταίες ημέρες του Αυγούστου και έφτασαν μέχρι τις εορτές των Χριστουγέννων (κλείσιμο δήμων, συγκεντρώσεις στο κέντρο της Αθήνας, πορείες). Η ριζοσπαστικοποίηση αποτυπώθηκε και στην ενότητα δράσης αιρετών δημοτικών αρχών και ΠΟΕ-ΟΤΑ. Καρπός αυτής της σύγκλισης υπήρξε η άρνηση υπογραφής από τους δημάρχους των διαπιστωτικών πράξεων για τις απολύσεις των εργαζομένων (εκτός Καμίνη).

Παρά την προσπάθεια των πολιτικών στελεχών της κυβερνητικής πλειοψηφίας να αναστείλουν τη δυναμική της διογκούμενης οργής, διαμορφώθηκε μια ισχυρή μειοψηφία στο συνέδριο της ΚΕΔΕ 5 : 8, που ζητούσε τακτικό συνέδριο στις αρχές Ιανουαρίου, για να προχωρήσει, εφόσον δεν αλλάξει η κυβερνητική πολιτική, σε παύση λειτουργίας επ’ αόριστον των δήμων ή σε παραιτήσεις των δημοτικών συμβουλίων.

Η κυβέρνηση προχώρησε σε ορισμένες υποχωρήσεις που αφορούν στη χρηματοδότηση – δόθηκαν συνολικά περίπου 500 εκ. από τα οφειλόμενα και έτσι καλύφθηκαν μερικώς στοιχειώδεις ανάγκες λειτουργίας των δήμων. Συγκεκριμένα, κατά τον Δεκέμβριο δόθηκαν σχεδόν 300 εκ., ενώ τον Ιανουάριο περίπου 213 εκ. Οι κινητοποιήσεις πήραν, και γι’ αυτό τον λόγο, ατύπως, αναστολή.

Η Ανοιχτή Πόλη ήταν παρούσα τόσο σε όλες τις συνεδριάσεις των θεσμικών οργάνων (μετέχουμε στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής με 1 μέλος) όσο και στις κινητοποιήσεις στους δρόμους. Συμμετέχουμε στην επεξεργασία της πολιτικής της ριζοσπαστικής αριστεράς, η οποία δημιούργησε ρήγματα στην κυβερνητική πολιτική. Την ίδια στιγμή η δημοτική πλειοψηφία και ο δήμαρχος κ. Καμίνης όχι μόνο ήταν απόντες από τις παραπάνω διαδικασίες αλλά δεν εφάρμοσαν καν τις αποφάσεις των συλλογικών οργάνων (ΚΕΔΕ- ΠΕΔΑ). Γι’ αυτό και για όσα θα εξηγήσουμε στο επόμενο κεφάλαιο μπορούμε να θεωρήσουμε τον κ. Καμίνη υπόδειγμα μνημονιακού δημάρχου που λειτουργεί ως διοικητικός παράγων, εφαρμόζοντας εντολές ανωτέρων και όχι ως αιρετός εκπρόσωπος του λαού της Αθήνας, με πολιτική αυτονομία έναντι της κυβέρνησης.

Β.   Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ

Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΑΠΟ ΘΕΣΕΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

Οι μνημονιακές πολιτικές εκθεμελιώνουν το κοινωνικό κράτος και οδηγούν σε απολύσεις εργαζομένων, καθώς η δημοτική αρχή Καμίνη, συμπλέοντας με την (ανύπαρκτη) αξιωματική αντιπολίτευση Κακλαμάνη, αποδέχεται και εφαρμόζει τις κυβερνητικές επιλογές αδιαμαρτύρητα. Ότι έχει περισωθεί είναι αποτέλεσμα της σθεναρής αντίστασης κυρίως των εργαζομένων σε στενή επαφή με τις δυνάμεις της αριστεράς και ιδιαίτερα την Ανοιχτή Πόλη και ορισμένων συγκροτημένων κοινωνικών ομάδων στις γειτονιές. Αν στην αρχή της θητείας Καμίνη υπήρχαν εσωτερικές τριβές στην πλειοψηφία, σήμερα αυτή λειτουργεί και ψηφίζει ως συμπαγής ομάδα. Αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων είναι, μεταξύ άλλων, η διάσωση των δημοτικών βρεφονηπιακών σταθμών, η διασφάλιση των περισσότερων θέσεων εργασίας μέσα και από δικαστικούς αγώνες, η αποτροπή απολύσεων στον 9,84, οι αποφάσεις των διαμερισμάτων κατά των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων, η απόφαση (ανενεργή) της υλοποίησης του Μητροπολιτικού Πάρκου Γουδή, η διάσωση της πλατείας του Α΄ Νεκροταφείου, ο χαρακτηρισμός ως διατηρητέου του κινηματογράφου Άστρον, ο χαρακτηρισμός και σωτηρία του βιομηχανικού συγκροτήματος Λαναρά, η έγκριση από το δημοτικό συμβούλιο πρότασης μείωσης των αντικειμενικών αξιών στο 6ο διαμέρισμα, η επίλυση του θέματος της επικίνδυνης οικοδομής στην πλατεία Αμερικής, η έγκριση κατασκευής μιας σειράς τοπικών πλατειών και παιδικών χαρών.

Όλα τα παραπάνω δεν ανατρέπουν τη βασική εικόνα, αλλά συμβάλλουν στη συλλογική και αγωνιστική δράση, στην προσπάθεια να μην κυριαρχηθεί ο λαός από μεγάλους φόβους και απελπισία, αλλά να συγκροτηθεί συλλογικά, ν’ αγωνιστεί και ν’ ανατρέψει τα μνημόνια.

Ας δούμε τα βασικά στοιχεία της πολιτικής της δημοτικής πλειοψηφίας Καμίνη

·Ρήξη και σύγκρουση με τους εργαζόμενους του δήμου στο πλαίσιο της μνημονιακής πολιτικής των απολύσεων.

·Προσαρμογή των οικονομικών του δήμου στη μνημόνιο. Τα διατιθέμενα χρήματα δεν πηγαίνουν κατά προτεραιότητα στη στήριξη του κοινωνικού κράτους αλλά σε ανώνυμες εταιρίες και σε ιδιώτες ή φίλους της πλειοψηφίας.

·Διάλυση του ΚΥΑΔΑ, αποκαθήλωση του προέδρου και του αντιπροέδρου των Γιατρών του Κόσμου. Αντ’ αυτών φιλανθρωπίες βιτρίνας με το δήμο σε ρόλο κομπάρσου (π.χ. Mega)

·Άρνηση του δήμου να εμπλακεί ουσιαστικά στη σίτιση των παιδιών στα σχολεία.

·Απαξίωση των δημοτικών ιατρείων παρά τις τεράστιες ανάγκες σε πρωτοβάθμια περίθαλψη των ανασφάλιστων.

·Περικοπές σε πόρους και προσωπικό σε κάθε κοινωνική δομή.

·Καθυστέρηση απόδοσης των κονδυλίων στις σχολικές επιτροπές.

·Υποστήριξη των μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων σε βάρος της πόλης (Μουζάκη, Ελαιώνας, Προμπονάς).

·Σύμπλευση με τα φαραωνικά, αντιοικολογικά και πανάκριβα σχέδια στη διαχείριση των απορριμμάτων.

·«Ανάπτυξη» και «επιχειρηματικότητα» με επέκταση των τραπεζοκαθισμάτων και ασυλία στα παράνομα διασκεδαστήρια.

·Σύμπλευση με την κυβερνητική πολιτική στο μεταναστευτικό όσον αφορά τους μετανάστες «χωρίς χαρτιά».

·Καμία ουσιαστική μέριμνα για την αντιμετώπιση του νεοναζισμού της Χρυσής Αυγής και του ρατσισμού που ενδημούν στις γειτονιές της Αθήνας.

Τα παραπάνω προωθούνται με αντιδημοκρατικούς και αυταρχικούς τρόπους που έφτασαν μέχρι την εισβολή των ΜΑΤ στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης τον Δεκαπενταύγουστο. Ο δήμαρχος διοικεί το δήμο μ’ ένα επιτελείο ημέτερων, η γραμμή επιβάλλεται σε κάθε κατεύθυνση, το δημοτικό συμβούλιο λειτουργεί ατάκτως και πλημμελώς όταν υπάρχει θεσμική ανάγκη να περάσει αποφάσεις η πλειοψηφία, οι δημοτικές κοινότητες στερούνται μέσων, ενώ η συνεννόηση με την αντιπολίτευση θεωρείται αδιανόητη. Αντιθέτως, ο δήμαρχος είναι προνομιακός συνομιλητής της κυβέρνησης και του υπουργού δημόσιας τάξης, επικροτώντας όλα τα σχέδια «τάξη και νόμος» σε βάρος των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και των πιο φτωχών συμπολιτών μας. Η απουσία κοινωνικών λύσεων πολλαπλασιάζει την καταστολή, γι’ αυτό και ο δήμαρχος συνηγορεί στις σκούπες και τα πογκρόμ, που πρόσφατα οδήγησαν στο θάνατο του Σενεγαλέζου μικροπωλητή στο Θησείο. Έχει ο ίδιος θέσει το θέμα περιστολής των διαδηλώσεων. Η δημοτική αστυνομία, με θύλακες χρυσαυγιτών στους κόλπους της, έχει εκτραπεί του θεσμικά ορισμένου ρόλου της, συστεγάζεται και επιχειρεί μαζί με την ΕΛΑΣ.

Η Ανοιχτή Πόλη αντιπαρατίθεται συγκροτημένα στο δημοτικό και τα κοινοτικά συμβούλια, στα νομικά πρόσωπα, τις εταιρείες και τις επιτροπές του δήμου που μετέχει. Ασκεί κριτική, παρεμβαίνει, προτείνει, παρουσιάζει εναλλακτικές λύσεις, δίνει δημοσιότητα στα τεκταινόμενα. Σε κάθε περίπτωση δρα σε πλήρη συνεννόηση με τους εργαζόμενους, τους κοινωνικούς φορείς και τους δημότες, συμβάλλοντας στη δημιουργία εστιών παρέμβασης και αντίστασης.

Από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου ξεκινήσαμε τη στενή συνεργασία με τους εργαζόμενους, είμαστε στο πλευρό τους και συχνά χαράσσουμε πολιτική από κοινού, σεβόμενοι την αυτονομία των συλλογικών τους οργάνων. Σ’ αυτό συμβάλλει η ισχυρή παρουσία της αδελφής συνδικαλιστικής παράταξης στο δήμο Αθηναίων – της ΑΣΚ-ΟΤΑ.

Σήμερα έχουμε κατακτήσει μια συστηματική γνώση όχι μόνο των αναγκαίων πολιτικών που απαιτούνται στο πλαίσιο μιας εναλλακτικής πρότασης ανατροπής στο δήμο Αθηναίων αλλά και της διοικητικής ανασύνταξης η οποία θα επιβάλλει διαφάνεια, αξιοκρατία και θα αξιοποιήσει ορθολογικά τους εργαζόμενους στην ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών.

Γ. Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Η δημοτική μας παράταξη δρα στο δήμο ως ριζοσπαστική αριστερή αντιπολίτευση και ταυτόχρονα ριζώνει στις γειτονιές της Αθήνας, όχι μόνο για να φέρει τη φωνή των πολιτών στα δημοτικά όργανα και ν’ αγωνιστεί μαζί τους για την ανατροπή της δημοτικής πολιτικής αλλά και για να συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της ανεργίας, της φτώχειας και της επιβίωσης, που καταστρέφουν καθημερινά τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων.

Συνεχίζουμε να μετέχουμε στα τοπικά κινήματα, στις επιτροπές και τους συλλόγους γειτονιάς, έχοντας συστηματοποιήσει πρόσφατα τη δουλειά μας στα θέματα της παιδείας και του αντιφασιστικού αγώνα.

Παίρνουμε μέρος στις τοπικές και παναθηναϊκές κινητοποιήσεις ενάντια στα χαράτσια, στις διαμαρτυρίες στη ΔΕΗ, σε κινήσεις στήριξης και ενημέρωσης των δανειοληπτών και υπερχρεωμένων νοικοκυριών.

Σημαντικό επίτευγμα της Ανοιχτής Πόλης είναι η δημιουργία δομών αλληλεγγύης σε κάθε γειτονιά, μέσα από ευρύτερα σχήματα (Στέκι Αλληλεγγύης Νέου Κόσμου, Στέκι Αλληλεγγύης Επιτροπής Κατοίκων Ακαδημίας Πλάτωνος, «Θρυαλλίδα», «Μυρμήγκι»), με το σχήμα «Αλληλεγγύη για όλους», με ενισχυτική διδασκαλία, με συλλογή φαρμάκων, με συμμετοχή στο «Κίνημα Χωρίς Μεσάζοντες» και κάθε άλλο πρόσφορο τρόπο. Από τις 21/12/2012 λειτουργεί η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Αλληλεγγύης και Πολιτισμού Ανοιχτή Πόλη, κεντρική δομή με δύο σκέλη : τον Πολυχώρο (Πανεπιστημίου 56) και το Κοινωνικό Ιατρείο- Φαρμακείο Αθήνας (Κάνιγγος 33).

Με την αρχή «Ο καθένας συνεισφέρει σύμφωνα με τις δυνατότητές του και λαμβάνει σύμφωνα με τις ανάγκες του» έχουμε ενεργοποιήσει κόσμο πέραν του ΣΥΡΙΖΑ όπως και τους χρήστες των κοινωνικών αυτών υπηρεσιών. Έχουμε, δηλαδή, δημιουργήσει σημαντικούς πυρήνες αντίστασης και αλληλεγγύης στις γειτονιές. Στόχος στη σημερινή φάση είναι η ενίσχυση μορφών αγώνα όσων περιθωριοποιούνται επειδή δεν μπορούν να πληρώσουν βασικά αγαθά ή να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους.

Τα κινήματα αυτά στις γειτονιές θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην κοινωνική αυτοοργάνωση και αντίσταση σε μια νέα πολιτικοποίηση για την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών και κυβερνήσεων σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο.

Δ. ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗΣ       ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΜΟΣ ΤΩΝ «ΜΕΛΩΝ» ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

Η Ανοιχτή Πόλη έχει της δικές τις πολιτικές λειτουργίες και λαμβάνει δημοκρατικά τις αποφάσεις της. Λειτουργούν: η Γραμματεία, η Δημοτική Ομάδα, οι Διαμερισματικές Επιτροπές, οι Τοπικές Συνελεύσεις, η Γενική Συνέλευση και οι Ομάδες Εργασίας. Δίνουμε δημοσιότητα στις θέσεις μας μέσω του τύπου, των social media, της ιστοσελίδας και της λίστας που έχουμε δημιουργήσει. Μετέχουμε ενεργά στο δίκτυο των αριστερών δημοτικών σχημάτων και δημοτικών αρχών του χώρου μας.

Συνεχίζοντας και εμβαθύνοντας τη δημοτική και κοινωνική μας παρουσία επιδιώκουμε να γίνουμε μέρος του σχεδίου ανατροπής των μνημονίων και της τρικομματικής κυβέρνησης, μέσα και από την ανατροπή της σημερινής δημοτικής πλειοψηφίας και τον αποκλεισμό παρόμοιων «λύσεων».

Η ανατροπή στο χώρο της αυτοδιοίκησης είναι καθοριστική είτε στην εκδοχή που θα προηγηθούν οι δημοτικές εκλογές είτε στην περίπτωση που θα ακολουθήσουν τις γενικές εκλογές. Με βάση τις θέσεις και την εμπειρία μας αλλά και τις επεξεργασμένες θέσεις του Τμήματος Αυτοδιοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, στις οποίες έχουμε συμβάλλει, διαμορφώνουμε το Πρόγραμμα της Ανοιχτής Πόλης με τους εργαζόμενους στο δήμο και τους δημότες της Αθήνας, αποκτούμε ρίζες στην κοινωνία της πόλης, δημιουργούμε συμμαχίες και καλούμε το λαό της Αθήνας να αναλάβουμε μαζί την ευθύνη της δημοτικής πολιτικής και των υποθέσεων της πόλης και της ζωής μας.

Όροι Χρήσης

Κάθε επισκέπτης ή χρήστης του ιστότοπου "cityofathens.gr" οφείλει, πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων, να διαβάσει και να μελετήσει προσεκτικά τους όρους χρήσης.

Περισσότερα

Επικοινωνία

Δημαρχιακό Μέγαρο
Αθηνάς 63, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κοτζιά), Τ.Κ. 10552

Δημαρχείο
Λιοσίων 22, Τ.Κ. 10438
Τηλ. 1595 (χρέωση ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου σας)
Τηλ.  
210 5287800

Περισσότερα

Σύνδεσμοι

Αρχείο με χρήσιμους συνδέσμους σε φορείς του δήμου Αθηναίων και της πολιτείας.



Περισσότερα

Χάρτης Ιστότοπου

  Ροές RSS

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων


Χάρτης Ιστού
Η κατασκευή του Ιστοτόπου έγινε με απόφαση Δημάρχου, από ομάδα εργασίας εργαζομένων στον Δήμο Αθηναίων και την Δημοτική Επιχείρηση ΔΑΕΜ χωρίς επιπλέον αμοιβή και κόστος, κάνοντας χρήση ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού.