Το ζήτημα της επέκτασης της ελεγχόμενης στάθμευσης σε Μετς, Μακρυγιάννη και Ιλίσια που είχε αποσύρει η δημοτική αρχή Καμίνη πριν δυο χρόνια λόγω αντιδράσεων των κατοίκων και ξαναφέρνει η δημοτική Αρχή Κ. Μπακογιάννη, έθεσε η Βούλα Παναγή, δημοτική σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης, στην τοποθέτησή της στην προ ημερήσιας διάταξης συζήτηση της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Οκτώβρη 2020. Συγκεκριμένα επισήμανε τα εξής:
« Η δημοτική Αρχή επανάφερε στη 2η Δημοτική Κοινότητα την ίδια ακριβώς πρόταση της προηγούμενης δημοτικής αρχής για τη θεσμοθέτηση ζώνης ελεγχόμενης στάθμευσης, καταργώντας πολλές από τις υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης, χωρίς να εξασφαλίζονται οι θέσεις των κατοίκων.
Δημιουργούνται θέσεις στάθμευσης επί πληρωμή με στόχο την είσπραξη εκατομμυρίων ευρώ από κόμιστρα, κάρτες, πρόστιμα και παραβάσεις ετησίως. Και το 2018 η τότε διοίκηση Καμίνη αναγκάστηκε μετά από τις διαμαρτυρίες μέσα στο δημοτικό συμβούλιο αλλά και εκατοντάδων κατοίκων που εκφράστηκαν με υπογραφές και παρεμβάσεις κατοίκων και συλλόγων της περιοχής.
Ήδη έχουν μαζευτεί υπογραφές από συλλόγους της περιοχής που εναντιώνονται στη λογική να πληρώνει ενοίκιο ο κάτοικος, ο εργαζόμενος, ο επισκέπτης της περιοχής για τη χρήση του δημόσιου δρόμου.
Δε συμφωνούμε και καταγγέλλουμε αυτή τη λογική της γενικευμένης φορολεηλασίας. Καλούμε τη δημοτική Αρχή να αποσύρει το συγκεκριμένο θέμα, ώστε να μην κατατεθεί ξανά στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και το Δημοτικό Συμβούλιο. »