Ο συνολικός αριθμός των εισερχόμενων αιτημάτων του 1595 από τον Δεκέμβριο του 2003 μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2009 είναι 720.428 αιτήματα.
Πιο συγκεκριμένα τα αιτήματα αυτά χωρίζονται σε αιτήματα διοικητικής πληροφόρησης και αιτήματα διαμεσολάβησης. Αναλυτικότερα:
Έτος |
Αριθμός Αιτημάτων |
Διοικητική Πληροφόρηση |
Αιτήματα Διαμεσολάβησης |
2003 |
2.352 |
64,75% |
35,25% |
2004 |
138.884 |
76,09% |
23,91% |
2005 |
115.531 |
58,57% |
41,43% |
2006 |
159.358 |
66,34% |
33,66% |
2007 |
122.595 |
65,00% |
35,00% |
2008 |
78.439 |
51,82% |
48,18% |
2009 |
103.269 |
67,94% |
32,06% |
Οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες διαμεσολάβησης είναι η Διεύθυνση Ηλεκτρολογικού, η Διεύθυνση Αυτεπιστασίας και Συντήρησης (πρώην Οδοποιίας), καθώς και η Διεύθυνση Καθαριότητας.
Τα υπόλοιπα αιτήματα κατανέμονται στις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων αλλά και σε δημόσιες υπηρεσίες και φορείς εκτός του Δήμου, όπως είναι η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ αλλά και η ΕΥΔΑΠ και το ΥΠΕΧΩΔΕ.
ΚΑΤΟΙΚΟΙ
- Παιδιά
- Γυναίκες
- Τρίτη Ηλικία
- Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες
- Αλλοδαποί - Μετανάστες
- Υγεία & Προληπτική Ιατρική
- Ασφάλεια
- Εκπαίδευση
- Εθελοντισμός
- Καθαριότητα & Περιβάλλον
- Πολεοδομικός Σχεδιασμός
- Κυκλοφορία & Στάθμευση
- Τέχνες - Πολιτισμός - Αθλητισμός
- Συμβαίνουν στην Πόλη
- Εξυπηρέτηση Πολίτη
- Αιτήσεις - δικαιολογητικά - οδηγίες
- Χρήσιμα